E S P A A A A Ñ A!!!!:D ♥♥ INIEEESTA♥♥

Hola Amigo!
Idag tog jag sommarens första dopp i Huvudstabadet. Simmade och solade  i ungefär 3 timmar. Ett misstag som jag gjorde var att jag inte smörjde in mig med solkräm efter varje gång jag simmat utan jag smörjde in mig med olja, vilket har lett till att jag blev lite bränd, men inte så mycket, tack och lov!
Efter de kom jag hem och duschade och sen gick vi hem till Pedram för att se VM-finalen Spanien-Holland. De var lång match, först blev de övertid, sen blev de förlängning med 30 min då Iniesta gjorde ett mål till Spanien! :D Sweet! Men de blev bitterjuvt eftersom hälften av oss hejade på Spanien och andra halvan på Holland.. :/
Juste, på vägen hem följde en jätte läskig man efter oss hela tiden och tittade äckligt på mig och Melina, usch! Hoppas jag inte ser honom nån mer!
Nu börjar de bli väldigt varmt här hemma, så jag ska gå, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0