En nypa baking + en nypa packling = En väldigt trött och förvirrad Helia! ;)

Helo, idag vakade jag klockan ett på grund av att jag hörde Mahsas röst i huset. Sov tydligen väldigt djupt idag, haha ;) Mamma & Pappa skulle gå och titta på golv och kök och sånt så jag orkade inte följa med idag, så istället satt jag och tittade på de fem första avsnitten av Laguna Beach, för att de "The Story Behind" The Hills.
Efter de bakade jag bullar med Melina och efter de var de planerat att jag skulle packa men jag var för trött för de så jag bestämde mig för att ta en power nap på 20 min men av nån anledning blev de en timme, trots att jag hade larm på. Men när jag vaknade så började jag packa. Otroligt va mycket små saker jag har i BARA 1 byrå. Har inte ens packat klart så jag ska göra resten imorgon efter attt jag varit på Grönan. Skulle se på Bolt med Melina med hon somnade och jag messade så de för bli en annan gång.
Men nu är jag väldigt trött, sov gott!

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0