Good Night

Nu är klockan mycket så jag ska sova efterom vi har gäster imorgon :) Men idag har de varit en rikigt fin dag på många olika sätt :) Vädret har varit super och jag har solat, sen när jag kom hem såg jag att Mina kära Mamma har köpt världen sötaste överkast till min säng, exat så som jag vill ha de! Sen såg jag att hon hade köpt en speciellt yoghurt som jag har älskat ända sen jag var en baby.
Lite senare på kvällen så bakade jag kärleksmummsar till festen som är ikväll, men jag glömde glasyern så jag får göra de sen. Men jag såg en jätte bra film, eller två. Den ena var på TV4plus med Morgan Freeman och hette I spindelns nät och den andra var en jätte bra film (Tsotsi) som handlade om en kille som skulle råna en bil men fick en baby på köpet och man fick följa hans vardag, var jätte fin eftersom man fick se hur andra människor har de och hur lyckligt lottad jag är som har allt jag har, är så otroligt tacksam över allt!
Nu har jag tittat runt på olika saker på nätet men jag ska sova nu!
Adios!

Hur söta är inte den här muffinsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0