Update 5 days

Hello, nu ska jag försöka uppdatera er om de här fem dagarna som gått ;)
19/07-10
Grönan med Mahasa och Co. Träffade M2M där på kvällen så vi hängde lite till på kvällen. Haha både Anders och Farnoush var rädda för Tillt och Insane men istället för att säga de skyllde de det på mig, haha ;) Kärlek till de♥
20/07-10
Ikea med Mamma och köpte ett kök,, sen kom jag hem och packade en massa.
21/07-10
Packade ännu mer och flyttade ut ;)
22/07-10
Stressig dag och Bio. Skulle se Knight and Day i Sergel, men så fort den sista reklamen visades började filmen hacka sig och varje gång de gjorde de så tog de typ 10-15 min innan de fixade de igen. Men till slut fick alla nog och de gav två ersättningsbiljetter till alla. Sen gick vi till Stureplan och gick lite där, sen gick vi till Rigoletto för vi ville se filmen. De blev en musig stämning där inne, haha ;) Jag rekomenderar inte Rigoletto för salongerna är lite för små och de finns ingen biokänsla där,men däremot rekomenderar jag Kinght and Day! En riktigt bra film :) Kvällen avslutades på ett bra sett. Sov över hos Mahsa med Melina.
23/07-10
Kista med familjen,  köpte ett diadem som jag sedan glömde nånstans :( Gloria kom till oss...
24/07-10
Idag har jag inte gjort nått, har kommit hem och sitetr vid datorn nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0