Can't stop thinking of you...

Idag har jag varit i skolan som alla andra måndagar. De har varit en rikigt fin skoldag idag. Dagen började med samhällskunskap där vi diskuterade om att Sverige Demokraterna har kommit in i Riksdagen, känns som om jag har varit med om en massa historiska saker under mina bara 16 år :D
Sen var de matte där Åsa hade tagit med sig sin otroligt söta dotter. Hon var ju nästan för gullig!! Mot slutet av passet somnade hon precis som Melina brukade göra när hon var liten. Åhh, så sött! Vi skulle ha engelska efter de men engelska läraren var sjuk så vi fick ha "EA" fast istället gick vi och åt mat och sen satt vi och tittade på "Det regnar köttbullar" eftersom jag och Dani ville se klart den. Haha vi satt sex personer på en soffa hullor om buller, eller jag och Amadeus satt och kramades så vi blev inte lika klämna som Dani och Sebbe blev men ändå ;) Haha min klass, älskar de ♥
Sen var skoldagen slut, precis då messade F och ville träffas så jag gick och mötte upp han. Shit vad killen håller på med mig.. Han fattar verkligen inte vad ett nej betyder.
Juste, när jag skulle hem så fick jag inte upp dörren. De visade sig att Melina hade låst de andra låset som jag inte har nyckel till, så jag vart utelåst och hon vägrade komma och låsa upp dörren.. Så jag satt där utanför dörrren och pluggade på de som fanns i min väska, Sen efter en timme kom jag på att jag har en dator i väskan och internet funkade som tur (satt ju precis utanför dörren, så..) Så jag skrev en såndär "jag sitter fast" statusuppdatering som man läser om på nyheterna och till min förvåning ringde min kusin och frågade hur jag mådde och om jag ville gå hem till hennes föräldrar så länge. Men precis då kom Mamma och öppnade dörren.
Sen har jag chattat med Shabnam, och fixat mitt rum. De börjar bli Super fint här i mitt rum nu! Igår monterade jag till och med mitt skrivbord och gerderob HELT SJÄLV!! Så stolt över mig själv!.


Idag fyller en alldeles speciell kille år och jag tycker att han förtjänar att nämnas på min blogg, vad han heter får ni inte veta. Muhahah ;) Men Grattis ÄLSKLING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0