Exakt varför jag älskar min underbara klass!

Hellu, idag är de torsdag vilket betyder skolans längsta dag, fast med hålltimme :D
Dagen började med spanska när jag och Sebbe fick lite tråkigt så vi började chatta på FB, fick reda på att han råkat äta en ekorre. Hahahahaha, började skratta hur mycket som helt, tror inte att spanska pedagogen gillade de riktigt ;) Sen hade vi en föreläsning om teknik med Nokia och ett annat företag. Vi hade några gbg elever på besök, som jag och Dani ska kanske åka till i vår ännu en upptäcktsplats vi ska på :D Sen hade vi kemi där vi fick göra roliga saker som att blanda grundämnen med varandra och sånt :D  Sen kom jag på att jag glömt göra min musik läxa så jag gjorde den på 30 min och lyckades redovisa bra :) Sen var de matte men Jonna för första gången. Min klass, hahahahhaha. Kom på så sjuk roliga saker när vi skulle gissa om vem hon är ;)
Nu har jag suttit och chattat lite med Sebbe om ekorren, hahahahhahahha. Min klass gör mig lycklig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0