FREEEDAG!! :D

Hej på dig solstråle!
Idag låg jag och drog mig i sängen, sen kom jag på att tänka  på att de är fredag idag vilket betyder att jag är ledig imorgon och kan sova hur länge jag vill :D Så då blev jag genast på super humör och hoppade ur sängen och gjorde mig i ordning snabbt :)
Skolan var ganska chill idag, hade typ inte några kurser alls :) Först hade jag fredags samling, vilket var lite oförberet (?) sen var de skolval och eftersom jag sitter i elevrådet så samlade jag in rösterna under en timme. De var faktiskt kul, speciellt när man sa att man är tvungen att slicka igen kuväret. Haha :P
Sen var de orientering i hagaparken men innan de skulle vi till Danielas mammas job för att hämta en sak. Så vi åkte till Solna och hamnade efter schemat, så vi sprang fram och tillbaka runt Solna C för att hitta den snabbaste bussen till PF. Men insåg rätt snabbt att vi skulle bli sena iaf, så killarna bestämde sig för att byta kläder i skogen och som vanlig var jag och Daniela bara tvugna att skoja med de, så vi skrek att "BUSSEN KOMMER, SKYNDA ER!" Fast de var 5 minuter kvar och de hade gott om tid på sig. Så de sprang som bara den, halv ombyta, HAHAHAHAH. Skrattar bara jag tänker på scenen  xD
Iaf vi kom fram till PF bytte om och sprang till Hagaparken orienterande lite. Sen tog de på något konstigt sätt en timme för mig att komma hem (?) Skulle träffa en kompis vid 5 med somnade så fort jag kom hem så jag gjorde inte de. Istället kom farmor och farfar hit och hälsade på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0