Långskoldag och dagen som avslutades fint

Hello niceplutt (kom på orde själv, btw) ;)
Nu är jag hemma ifrån veckans längsta skoldag utan längre raster ;) Dagen rullade på som varje tisdag, hade Datorkunskap, kemi, Spanska, Naturvetenskap, Kemi och svenka. Blir nästan lite trött bara jag ser allt jag haft idag, haha ;) Men idag  var de nån fiskgratäng till lunch och efter förra gången vi hade fisk kunde jag bara inte äta fisk (De hände inte nått sånt, men farmor har skämt bort mig med att fisken ska se fin ut och så...) Så jag, Johnny, Simon, Tom, Jacob och Erik P gick till Subway för attt äta där. Jag och meny 12, vilket jag kan rekomendera. Den var god och hade mins fett i sig av alla de "subs" vi köpte. Kan säga att en 15 cm räcker gott och väl för min mage ;) Haha
På vägen hem mötte jag Steffi så tog igen lite med henne, sen skulle jag träffa sötisen men han kunde inte träffas så jag frågade en annan kompis om han ville träffas istället för jag hade fixat mig och allt. Så vi bestämde oss för att träffas ute med sen sa han att vi skulle träffas hemma hos han istället för de är tråkigt och kallt ute. Så jag gick dit och han har världens sötaste kattunge som heter Tiger. Han var super gossig och spann hela tiden när man gossade med den.  Sen kom jag hem och pappa hade köpt nya persiener till mig i trä eftersom jag inte vill ha i metall och när han skulle sätta fast den så råkade han göra en sprika i glaset, som tur har jag dubbel glas på den dörren ;)
Men nu ska jag gå och hjälpa Mamma, sen ska jag plugga vidare ;)
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0