Love days like this ♥

Hellou!
Idag var de en helt underbar måndag, en sån där dag som gör mig helt lycklig och glad.
Dagen började med SH där jag skulle skriva tre för argument om varför nasister ska få yttra sig fritt, vilket inte var de lättaste ;) Sen hade jag matte, vilket gick ganska bra :) Sen var de engelska, hahaha. Innan engelska läraren kom in stängde jag dörren och frågade hur många som var klara med engelskan, hahha de var bra 3 personer som räckte upp handen xD Lyckat säger jag bara ;) Under den förberedande presentationen (håller på att lära min vanligt skolspråk fortfarande xD ) satt jag och webbade med Sebbe, hehe  ;) Sen fick jag med alla i vår grupp så de slutade med att alla satt och webbade ;) 
   Sen orkade ingen med engelskan mer så vi gick upp till Sebbe och frågade alla om de var kittliga eller inte, de slutade med att alla kittlade varandra plus att killarna lyckades lista ut vart jag är kittlig, hahha  :P
Idag var de språkdag i skolan så vi fick mat från Spanien, Frankike, Japan och Tyskland, gott var de speciellt Frankrikes :D Hade svenska efter de, där Johnny visade att han är en GRYM debbatör!
  Ja och Dani hade planerat att plugga efter skolan, men istället satt vi och Sebbe och tittade på roliga klipp. Visade den där när en kille lurar sig kompis i flyget, hahahhah Sebbe flög ur soffan och typ skrattade i 5 minuter och jag och Dani började skratta åt han så de slutade men att alla satt och skrattade ett bra tag xD
 
Kvällen avslutades med att jag gick hem till Timmyboy och tittade på en film med han, mysigt var de :) Åh, hans katter o han ♥ :D


Nu ska jag plugga till SH, provet som är på onsdag o läsa 20 siodor i svenskan annars måste jag göra en massa jobbiga saker på gymmet :P

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0