Mysdag!

Hello!
Idag har jag haft en riktigt mysdag! :D
Dagen började med datorkunskap för att sedan slutas med samhällskunskap ;) Japp, jag hade bara två lektioner idag så jag slutade innan lunch :) Åkte och träffade sötnosen efter de, träffade Philip på vägen :) Sötnosen är ju bara för gullig av sig! Satt och myste lite med han, sen åkte jag tillbaka till skolan för att ha ett möte med elevrådet om utbildningen jag ska åka på i Mönsterås? Har aldrig hört tals om de stället ;) M fick även veta en sak som han vägrade slappa under hela dan ;)
Efter de åkte jag och min klass kompis till Ikea för jag skulle titta på saker till mitt nya rum :) Såg Patrik, från min gamla skola på vägen dit :) När vi kom fram dit skulle vi först skulle vi äta, för att vi var hungria, maten kostade bara 16 kr, tycker fortfarande att de var skumt ;) Sen var vi trötta så vi skulle "prova" sängarna. Slutade med att vi ringde Daniela och snackade med henne ett bra tag medans vi låg i sängen, hahaha :) Nu har ni fått ni veta för mycket, så jag ska dra och sova nu! :)

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0