Took a pause from school

Hej på dig solstråle! :)
Idag så tog jag en pause från skolan för att gå till vårdcentralen, för jag är så trött på att ta ont i bihålorna och vara förkyld. När jag ringde för att boka en tid frågade telefonisten om jag ville bli undersök av några elever som pluggar till läkar-linjen, de lät kul så jag tackade ja till de. Men jag blev ju självklart undersökt av en riktigt läkare först som skrev två sortes mediciner till mig och sa att jag skulle göra en "odling". De första jag tänkte på var "Rent hus" när den där kvinnan tar prover på folks smutsiga hus, så jag blev lite skrämd. Vilket jag hade rätt till eftersom de var inte de så himla trevligt att få en provsticka i näsan om jag får säga de själv. ;) Juste, snackade ju med eleverna också som var jätte trevliga. Hon som interjuvade mig kommer lyckas de är jag helt säker på för hon frågade en massa bra frågor och var väldigt uppmärksam.
   Sen kom jag hem och rörmokaren kom hit, tittade lite på tv och sen somnade jag ett bra tag för att sen vakna upp och gå till Solna C och lämna lite böcker och sen gick jag hem till Mahsa för att hjälpa henne med hennes läxor. Men jag måste nog ta och sitta med henne ett tag så att hon lär sig alla basic-sakerna i NO, som man säger i grundskolan ;)
Men nu ska jag börja rulla mot drömmarnas värld, eftersom de är Teoretiska spelet imorgon :D Och jag ska upp tidigt ;)

Ha de bra, kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0