Två helt grymma dagar med de bästa!♥

Hello, nu måste jag sova men vill bara blogg om de här lite snabbt ;)
Igår så gick jag och Dani äntligen och gymmade, vilket var hur skönt som helst! Fick veta att jag måste vara försikig med mitt ben, annars kan jag få muskelhålsinflammation :/ Styrke avdelningen var tråkigt med konditioon var kul! Körde typ 20 min eller nått på trampen :D Ska göra lite mer nästa gång ;) Vi bastade oxå! Såå skönt!
Sen skyndade jag mig till T sötnosen där vi skulle titta på film :) De blev "Salt" som var ganska bra, hängde med i filmen den här gången, trots myset, haha ;) Sen blev de en massa gos och efter de kom jag hem och inte pluggade, ahahhah ;) Haha, juste. När jag skulle lägga mig igår typ halv 12  så hörde jag att de ringer och de var sötnosen som ville prata eftersom han saknade mig ;) Han var verkligen jätte trött men ville inte sluta prata med mig, för han ville höra min röst :$ ♥Men efter 20 min så la vi på så att vi båda kunde sova ;)
Idag var de strömavbrott i tunnelbanan, men som tur var åkte tåget till Stadshagen Johnny ringde och sa de, haha var ändå lite sen, kom typ 20 min sen. Hahaha, Dani och de på typ 3 timmar sent pga Mishel :P
Sen var de lite lab, musik o matte när sötnosen följde med via webben ;) Sen skyndade jag mig hem till han efter som de är sista dagen vi träffas eftersom jag ska åka till Mönsterås över helgen.. Så vi satt och gosade lite med Tiger och sen själva, haha ;) Sen skulle han på träning o jag hem...
Och nu har jag fixat allt inför Mönsterås ;)

Bye bye, nu kaaanske bloggar i Mönsterås om jag får tillgång till internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0